//Forever Imperfect
Together :)

Sunday, May 4 @ 4.5.14 | 0 Comment [s]

Hai assalamualaikum korang. Dah lama tak update blog ni kan. One of the factor is i'm so busy. Cewahh ayah tak leh bla. Takpe, improve english katako. Hahaha :) Last aku update cerita pasal maaf katanyaaaa. Hm so now nak update pasal together. Faham? Hm macam mana nak faham, tak cerita pun lagi. Haha. okayy, kebelakangan ni banyak spend time dengan Naim katakoo. Mana tak happy oiiii. Confirm lah happy kan, sonyum ko telingoo. Hahaha lagi lagi semalam baru keluar date. Huuuuu :p hahahaha. Okayy, hari tu olahraga, together gether lagi sebab both of us memang minat sports hihihi. Before olahraga aku ada netball and dia ada hoki. Aku tak minat pun hoki. Dia masuk pun atas ajakan kawan-kawan dia mybe? :\ sebab setahu aku dia ni takdelah minat sangat hoki tu. just pernah main macam tu jee. Kan kan kan? Kan naim kan? Hm kau bukan nak jawab pun, kau bukan nya selalu menziarah blog aku ni kan. hahaha. Lepas olaharaga, dia ada bola. Aku memang main pun bola tuuuu har har har lol. aku duduk jola sekolah belajar en. Rajin ennn hahaha :p

Then lepas dah habis semua, dapat ah gak rest en. But kejap jela. Bangkit pula dengan handball katanya. Yang menjadikan relay kitorang complicated sikit. Hurm bukan sikit lahh but boleh lah kata banyak. haha. Sebabnya? Hurm takpe takpe, yang ni aku taknak share. haha. Biarlah aku dan naim yang mengetahuinya. Dan DIA yang tahu segalanya. Haaa kan :) so far okay je handball. Dak dak pro or gelaran yang kitorang panggil STAR dah takdo dahh. Tinggal adik adik lepasan sekolah rendah yang reti main. (ish jahatnya aku) Sorry yeee, Hihi:) Mula-mula aku tak nak turun kot. Atas faktor faktor yang tertentu, aku turun untuk bermain bola baling. Lagipun, budak-budak ni semua suruh aku turun. Daripada adik adik ke kakak kakak suruh aku turun. Hahahahahahahahaha ni kes nak berlagak ke apa ni kan. Hahahahhaa jet jet handal bona jooo. Padahal pogang bola pun ngoti ko tak tah hahahaa. Naim, tolong translate kan bahasa nogoriiiii hahaha. Eden mana ngoti nogori ni ha. Walaupun dak dak negeri, tapi tak reti cakap negeri lol. Haha. Then aku pun turun lahhh. Dah sampai cikgu pun tanya aku kan. Hurm dah lah time tu naim ada kek sebelah den. Hm nak wek cemnooo. Turun jola.

Petang Jumaat yang indah tuuu, aku turunlahh, perhhh riang hati bebudak handball katako. Astagfirullah, ujub lah polakkkkk. Hahaha. Then training semua..........Selasa tu tournament nya. Isnin tu aku dengan naim fly PWTC. Ponteng training lol :p Banyaklah buku yang aku beli. Sampai kan kesian aku tengok naim tolong bawakan buku aku tu. Hurm rasanya semua yang dia bawa tu buku aku. Buku dia ciput je. Hahaha. Kesian sangat ennn. Kau teman den naik turun, keluar masuk, sana sini, hurm seriously confirm penat gila kot. Haha moments kot semua tu . Ada banyak lah cerita lawak en time dekat kfc. Kata aku yang nak belanja lastly kau yang kene keluar duit. malu gila kot time tu. hahaha bukan salah aku okayy, salah kfc tu. siapa suruh dia tak ada duit kecil. aku ni mana ada duit kecil time tu. haihhhhh then kau asyik terkena je kan time makan. Hahaha kesian sangat, smpai kan merajuk lah kan. Hahaha omey ah tu konon? haaaaaaaa? :o haha. dibelanja aiskrim.... awwwwwwww dappppnyeeeee (lahsangat) hahaha then sampai rumah pukul 9. then tidur penat. rest esok ada tournament.

Selasa pulaaaaa. Tournament bermula. hurm result yang menghampakan katako. Takpe, bukan rezeki kitorang. Kitorang dah buat habis baik dahh. 3 hari lah tak datang sekolah. sampai hari rabu. rabu tu dak perempuan handball dapat pergi suku akhir. But lelaki tak. Tu yang ada orang rindu aku tu time aku tak ada dekat sekolah hari rabu. hahaha. siapalah kan ? :p smpai kan dia cakap lah kekuat yang dia rindu aku. aipppp malu kita wakk hahaa :p then dah habis semua game, kita keluar date kan naim? Hurm date ke tu? Jumpa jeee hahaha sama jolah tu -.- heyyyooo. hurm happy sebab naim spend time hehehe. mana taknyaaaa, naim dah lama tak spend tim ecemni dengan aku. always dengan busy busy busy dia. lepak lepak dia. huhhh. lagi lagi tahun exam kan. Haihhh bertambah busy lah kau kan (KELABU) hahhahahahahaha lawakkkk. teringat pulak time makan semalam. Hahahaha kau cerita perhhh sungguh sungguh. Takpa, aku appreciated sangat naim. Kau dapat buat aku gelak semua haha. btw, good luck sayang exam SPM nanti yeee. I will always support you. mwah mwahhhhh. okayy that's all for now. see you next time when i;m not busy. bye asslamualaikum :)




Kenduri dekat rumah kuuu. hihi -8 March. 

Olahraga

olahraga.


olahraga- 11,12,13,14 March


olahraga.

surprised party. 


belated dayy. 

PWTC

PWTC

Handball. Hihi :*


Dating. Hihi lol Mwahhh :*




Older Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah