//Forever Imperfect
Benci ?

Sunday, March 3 @ 3.3.13 | 0 Comment [s]

Hey and Asalamualaikum . Apa khabar ? Sihat ? Alhamdulilah . Begitu juga akuuu . Cewahh :p Dah lama kan aku tak update blog ? Jyeahh . Siapa yang jawab tu ? Hadiah nak hadiah ? 20 sen ? :p Tak cukup duit lah nak beli hadiah lain . haha . Okay , joke . Actually busy sikit . Banyak lahh :p Dengan study nyee , netball lagi . Then olahraga . Haihh . Dah belang dah haaa muka aku nie . Bayang kan ? Semua jumpa aku tanya , Mina ke nie ? Haihh . Ada yg ejek muka terbakar lah , apa lahh . But , aku buat dunno je lah . Sometimes tu ada lah rase geram , bengang . Tapi apa kan daya , always kot macam nie . Tiap-2 tahun aku akan kene macam nie . Haihh -.-

Exam weeks tak lama je lagi . Esok jelahh . Dah exam . Test 1 nie , hopefully dapat 8A . Bak kata cikgu , 'Alahhh . Basic jelahh .' Cikgu boleh lahh . Dah tahu selok belok nyaa , tapi aku budak lagi . Tapi , I will try my best . Even aku takdelah pandai sangat kan . *merendah diri budak ni* :) Takpe , lagi pun dah selalu kene ceramah . Dengan mak , Naim , budak-2 nie . And the most yang always ceramah aku dekat sekolah . Teacher Ardini ! Jyeahh . Memang kene lah kan . Thankyou teacher for the advice . I will take a note . And I will prove it ! Jyeah . Sooo , back to the topic . Haha .

Penat tak hilang lagi . Dah kene tambah penat nye lagi . What thee ? Haishh , tak baik mencarut :p Sekolah hari-2 tu , memang lah penah even sikit kan ? Tipu lah kalau aku cakap tak penat . Tambah pulak petang-2 ada training netball and olahraga . Yesss , awesome dohh . I admit . Huh :\ Smpai kan mcam biasa , kaki and tangan aku bengkak ! Yesss , love it :3 Dah kene membebel dengan mak aku pun , still degil . Mak aku cakap , kalau about sukan memang aku degil . Sebab mybe obses dengan sukan ? Hahaha . Like Naim . Ehhhh :p Naim pun , membebel same , tapi tak same lah dengan mak aku . Mak aku champion lahh . Hahaha . Lol :p

About test 1 nie . Hurm . Aku baru study BM and BI . Lepas update nie decide nak study Agama . Cuak lah jugak evem baru test 1 dohh . Haihh . Wish me luck ehh . Aku amek paper BM , BI and agama je . Then selasa tu aku blah dah pergi SMK Datuk Mansor . Tournament olahraga pulak . Selasa and rabu aku takde dekat sekolah . Hurm . Aku jelah dekat kelas yang always menghilang . I mean , pergi wakil sekolah okay . Not ponteng ! :D Then nanti budak nie dah habis jawab exam , aku baru terkial kial cari cikgu nak jawab exam . Okayy , memang tak suka . Last jawab exam lambat time sekolah rendah . Olahraga jugak . Konon champion lah nie hah ? Sekolah rendah boleh lah . Dah naik sekolah menengah nie , champion ramai . Susah aaaa . Hahahaha .*berlagak* Joke :D

Aku risau actually . Yelahh , tahun nie exam . PMR . Exam yang menentukan untuk kita naik form 4 . Ada certain orang kata tak penting , but for me . It so important ! SPM jangan cakap lah , terlebih penting ! Even UPSR pun aku anggap penting tauu . Haaa :D Haha . Hurm . Cop , tadi aku cakap back to the topic kan ? Tapi tak back pon . Haha . Sorry . Benci ? Why ? Why benci ? Benci Naim ? Nooo . Entah lahh . AKu pun tak tahu kenapa . Semenjak nie aku asyik marah kau kan Naim ? Kadang-2 takde mood . Always kot , entahh lah . Tak tahu kenapa . Mybe penat yang tak hilang lagi , tambah dengan penat lagi . Hurm . Soory lahh . This year kita lain sekolah . Cara tu dah tak sama . Mybe dari situ relay kita dah tak mcam dulu ? Hurm . I think lah .

Gerak geri aku pun kau dah jarang tahu . Tapi tak tahu lah kalau budak-2 kau yang ada bagi tahu . Hurm . Mybe sebab aku marah kau , takde mood tu semua stress ? Entahh . Pressure mybe . Aku pun ada cerita kan kenapa . Di tambah nya aku amek exam PMR tahun nie . Banyak cabaran lahh . entahh . Now pun kau dah tak paham aku ? Dah macam tak kenal aku kan ? Hahahaha . Sorry , terjujur pulak dekat sini . Hurm . Sorry lahh , kalau aku ada tak layan kau . Layan macam bangang jo ke apa kan . Hope kau faham keadaan aku .



Dear Naim ,
Tadi kau baru text aku . And memang lah bangang kita text . Then kau cakap macam tu . Hurm . Air mata terus mengalir weyhh . Kau dah lain kan semenjak nie . Aku nak cakap nanti kang , kita gaduh . Aku penat lah gaduh dengan kau . Naik bosan gaduh dengan kau tahu tak ! Tapi kau ? Hurm . Well , aku rasa yang kau memang suka pun kan . Dunno . Btw , Thankyou Ahmad Naim ! :D






Naim :')





*publish*


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah