//Forever Imperfect
Final netball and Sign report card xD

Friday, July 20 @ 20.7.12 | 0 Comment [s]

Heyy ! Assalammualaikum peeps . What's up ? Korang sihat tak ? Well untuk pengetahuan korang aku dah lame tak tulis entry baru dkeat blog nie . Entah kenapa . Alahh you alllssss , paham-2 sajo lah . Aku nie bust yang amatt tauu . Mengalah kan sape erk ? K , merepekkk -,- K now aku nak ber story telling dekat korang . Meyh sini lah . Meyh . Nenek nak cerite nie . Opss , typo bebehh . Not nenek kayy . K , what the fish . Biarkan je . 


Hari tu . 10 . 07 . 2012 bersamaan hari Selasa . Cehh cehh , macam ape oarang nak bagi ucapan je kan . Haha . K whatever . Hari Isnin confirm-2 9 hari bulan doeeeee . Aww aww . Wink Wink kan . Aku suke tarikh tu . HAHA . Anniversery wa lar bebbb . brb :3 Excited sangat kan malam tu , sampai kan aku typo dekat twitter aku . HAHA . Then kene tegur dengan someone . Bukan setakat tegur , dia perli aku sekali . Pergh ! Sempat lagi dia perli aku . Sabar jelah kan .  Enggak dapat bikin apa-2 dongggggg . K , speak Endon mcm Arisha . HAHA .


Okayy , bermula lah hari Selase tu . Aku , Husna and Liya wakil dari kelas kiterang , 2 Abrar , dapat msok final netball . Waaaaaa ! Cehhhh . Hahah . Allhamdulilah , kiterang dapat masok final .  Dekat final kiterang kena fight dengan 2 Afkar . Players dierang not bad lah . Budak sukan semamasing . Same lah dengan kelas aku . Cehh , tak boleh nak kalah kan . HAHaA . Well , biase lah . K jokeee kawann :D Then , Cikgu Md Dah tanye kiterang sume nak main bape minutes kan . Sume nak 15 min , so aku pon cakap lah 15 . Tapi bile pikir-2 balik , tak penat ke ? Lame tuhhhhh ! Gilaaaaaaa -,- Firts round tu kiterang mendahului game . Then rehat 3 min onlyyyy . Bayang kan ! What the fishhh . K , jangan salah bace okayy . Hehek . Second round , kiterang mendahului game jugak . Alhamdulilah lah kan . Time tengah main tu , team aku tibe-2 je tak goal-2 . Woiiiii ! Apehallll ?! Haihhh , aku nie jenis yang kalau down aku mcm geram tau . Then center team diarang , Farisha , tolak aku . Aku menjerit , Woii , kau pahal ?! Pada hal kawan sendirik .  Tah  pape je aku nie kan . Thenn ...................

Then ..... Alhamdulilah , goal jugakkk . Time tu aku dah sakit dade dahh . Start second round tu dade aku dah sakit , tapi aku tak cakap dengan budak nie . Kalau nak tukar orang , buadka nie marah . Dah smpai final nie doe , dah half time kott . Hihik . Memandai je aku nie kan .  Kayy , lupe kan hal tu . Nak cite nie ! Jyeahhhhhhhhhh ! Fuyoooooo ! HAHA . What's up ? HAHA . Try teka apa ? Team aku menang lah wokkkkk ! Alhamdulilahhhh . Team Abrarian menang . Ceh cehhh . HAHA . Tak sia-2 aku bersakit dade still main netball tu . haha . Then lepas habis tu , kiterang pergi dekat budak nie . Budak-2 nie sume tanye , amacam ? Menang tak ? Husna ngn Liya cakap tak . Aku pulak cakap menang tapi geleng kepale . Haaa , ancano tu ? Cer try buat . HAHA . Alolololo , omey yer korang buat . k , merepekkk -,- Dekat khemah tu , ade cikgu Bakhri , lengan baju aku tu aku naik kan smpai siku sebab aku rimas kalau bersukan berlengan panjang . Then ade tulis AMINAIM . Time perhimpunan tu aku buat dengan budak-2 nie , mcm bangang je kan ? HAHA . Kene lah perli dengan cikgu . Haishh , nampak je cikgu nie .


Then aku terpandang budak lelaki main futsal . Then aku nampak someone yang pakai baju merah tengah main . Aku tengok betol-2 , ku amati dengan teliti dan ku dapati itu adalah suami ku sedang bermain futsal . Aww awww . Sungguh terharu saya . Amboii , bahase akuu . HAHA . Then aku ajak budak-2 nie pergi dekat tengah padang nak tengok lah Naim main . Aku ingat kan dia tak nampak aku tengok dia main , rupe-2 yer nampak . Hehek . Then berkumpul dekat padang , penyampaian hadiah sume . Amek gmba sume kan . Then cigu bagi pergi kantin , rehattt . Sebelum tu ,  sume budak perempuan dah naik dah nie , just Aku , Husna , Liya , Kak Sab , Syana ,  and sape tah lagi . amek gmba dekat situ . Sume budak laki pandang kot aku rase . Ya Allahh ! Gile malu doeee ! Segan jee , haihhh . Then time dekat kantin , ramai orang beli air . Then Naim nampak kot aku nak beli air , dia tnye nak beli ape ? Aku cakap lah beli air . Air ape ? Air pape jelah . Then dia kate , tunggu dkeat sebelah sane , nanti dia smpai . Aku bagi lah duit , tapi dia tak nak . Aww , thanks sayaanngggggg :*

Then masuk kelas . Aku bukan masuk kelas , merayauuu . Sempat lah jumpe-2 Naim . HAHA :P  Kan amek report card , mak aku dah dapat agak dah yang aku punye result menurun . Sebab aku asyik terlibat dengan sukan jee . Penat , tidur . Hmm . Takpe ! Semangat aku datang hari tu jugakk ! Sebab Naim bagi semangattt ! HAHA . Okayy lahh , gtg . Ade kerja . Bye bye :D  


Haaa , time nie lah aku cakap kan tu . Haihhh :\



Amina - Shahrena - Husna :')


Muke aku ? Apsal ? Budak-2 nie sume tanye mcm mane aku buat ? Aku pon tak tahu .
Spontan je doeee . Well :P


Tengok ! Ade bukti kan yang team aku menang ! HAHA xD


Nabil - Syahira - Amina 
*  muke aku annoyingggg ! *


Loookkkkkk ! Beep warne biru tuh . Centre maaaa :D


Nie lagi satu . Kiterang tak tahu maluuu . HAHA xD


Dekat tangan aku tu karipap acik kantin buat . 
Damn ! Tak sedappp ! HAHA xD Soryy acikkk :D


With shuter kebangsaan doee . -Husna-


Macam bangang pulak bile aku tengok gmba aku dalam nie :\




Focus dekat baju merah tuhhhhh !! Woot woot . 
Cuba teka sapa ? Laki aku lahhh . Oppsss :P



Aku suke time nieeeeee !! HAHA xD So sweettt :*

Iloveyousomuch ! 
Tak dapat bayang kau bla dari hidup akuu :'(
Please lah jangan tinggal kan aku yer Naimmmmmmm !!!! :')
Mwahhhhh :*





Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah