//Forever Imperfect
Amali Memasak :D

Saturday, May 19 @ 19.5.12 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum , ape khabar ? sihat ?
hehek . hope korang sihat lar yer .
Alright , meyh sini aku 'sttp' jela kan .
senang , cepat ! jyeahh ! ;) 


Okay , hari rabu bersamaan 16.5.2012 . kami budak budak kemahiran hidup bersepadu dari elektif perdagangan dan keusahawan membuat 1 kerja amali iaitu 'MEMASAK' . Amacam ? okay tak karangan ? hahaha . Okay , budak budak nie ade yang cuak and ade yang excited ! yang cuak tu kenape ? sebab tak reti masak ! k , aku jujor aku tak reti memasak . XD Hahaha . tak caye ea ? okay , caye kan . tak malu kan . dah Form 2 tak reti masak . Reti tu memey lar reti , yang simple-2 jela aku reti masak . yang pro pro tu , hehek . aku serah kan chef rumah aku jela . Emak aku lar X) 


okay , cikgu Noriza cikgu kiterang . sporting itulah die . hehek . nak markah lebih eh cikgu mid year nie ? bolehh ? bolehh lar ehh ! saye dah puji cikgu tuh ! HAHA :P k , gurau sekali sekale petang petang nie kan . group aku masak nasi gorng cina , sayur campur , ayam masak tomato . air kiterang serve kan teh'o ais laici . dessert pulak , koktel and aiskrim . yum yum yummyy ! :D
eh , tu kenapa ade yang terkeluar air liuh tu ? haisshhh , abes basah korang puye monitor :P
Hahaha . k , perasan sudah . macam lar sedap sangat . okay , memang tak berape sedap . tapi tak ape , kiterang try :D


Alhamdulillah . Siap sudah semua yer . sume yer okay . Sayur , group aku menang . cehhh cehhh . cikgu cakap sayur group kiterang okay . ayam pulak group Ad . Alalala , tu sume Bai yang tolong boleh lar . Hahahaa . Dengki ! :P Nasi pulakkkk , alarrrrrrr . Segan nak bagi tahuuuuu  ! :/ Semua nasi kiterang FAILED ! :/ Perghhh ! Gilaaaa ! Hahahaha . tapi cikgu cakap OKAY ! :D Seronok ! macam orang gile kiterang time nak masak tu . haishh , dari pukol 12 . 40 mcam tu kiterang start masak . sampai pukol 2.45 macam tu kot ? Hahah , lame kan ? jyeahh , tahu tuu ! okay lar , aku nak blaa dulu . nak study pulakk ! Hahaha . Mid - Year wokkkk ! :D kboiii . take care . Wish me luck yow :D







Okay , nie group aku .
Amira-Amina-Husna-Atien
rase macam sedap kan ? Hahaha . begurau . 







Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah