//Forever Imperfect
Thanks God :')

Friday, May 4 @ 4.5.12 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum to all Muslim .
and Hey to non-Muslim .
Good Afternoon semua . cehh-2 , baik pulak meyh hari nie .
HAHA ! hari nie je ? bukan selalu ke ? haha , okay . sorryy , sajee perasan .
sekali sekala . bukan selalu :D

okay , now Min nak story something .
tadi , tengah syok-2 Min online , ade mamat nie bagi chat dekat Min .
dia tanye Min kenal tak motor Ego , numbet flat dia NCA 7716 ?
Min ingat kan Atien tau . okay , sebab ?
sebab dia ade motor Ego warne merah and number flat dia N depan tuu .
tu yang Min ingat dia . On the spot Min call dia . mane lar tahu kan .
kawan Min tuh ! gilaa lar kalau dia ade pape .
lepas tu dia cakap die okay jee . serious ke nie ? 
then , Min tanye lar die number flat motor die . die kate blablabla .
Fuhhhh ! naseb bukan ! 
terus bagi chat dekat mamat tu , cakap bukan Atien . 
yang dia pon satu , macam mane boleh langgar budak tu pon tak tahu lar . 
mabuk ke ape ? ish-2 , kesian budak tu .
hope dia okay sajoo  :')

Okay , smapi sini dulu entry kali nie .
kboiii .

To Atien , 
iloveyou ! kalau kau lar kan kene macam tu , aku maki hamun orang tu .
gilaaaa ! okay , tata  :D


Atien Sayangs ;)
gambar atas tu , aku buat khas untuk kau tau !
Okay , jangan percaya tau ! tipu semate-mate . 
hahahaha ^^v



Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah