//Forever Imperfect
Gonna miss you sayang :'(

Sunday, January 27 @ 27.1.13 | 0 Comment [s]




Hii and Assalammualaikum guys . Apa khabar orang kampung , lama sudah tak mengupdate blog . Ehhh , malalut :p Haha . Nonsense -.- Okayy . Aku tahu aku dah lama tak update . Even aku update pon , ada ke orang baca ? Hahaha . Okayy , back to the topic . Actuallllyyyyyyyyyyy ....................................................... Naimmmmmmmmmmmmmmmmmm .............................. Diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ................................. Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk .......................... Hurmmmmmmmmmmmmmmm :'( :'(

Bila dia bagi tahu aku petang Sabtu tu , hurm . Air mata aku bagai air terjun yang mengalir membasahi bumi . :p Okayy , tak lawak . Hurm . Aku tak boleh terima actually yang dia nak pindah . Tapi apa kan daya , ibu dia suruh and aku fikir untuk kebaikan future dia jugak right . Takpe lahh , dengan pakse rela hati nie untuk terima semua tu . Even aku tak bagi dia pergi pun takda sebab kukuh . Takut dia curanggg ??? -.- HAHA . Tipu lah kalau aku tak takut kan . Tapi tu semua kehendak dia . Aku just support dia dari belakang , depan , kanan , kiri , atas and bawah jola . Haha :D Kalau boleh , nak je mintak izin dekat ibu and ayah nak hantar kau pergi TTJ tu tau takkkkk !!!!!! Huh ! :'( :'(


Dear Sayang den Naim , 

    Awak , take care dekat sana tauuuuuu !!!! Lepas nie dah takde sape jadi guard saya dekat sekolah . Selama 9 tahun awak jadi guard saya :( Tapi 4 tahun jelah guard yg betul-2 punya . Haha . Hurm . Seriously awak , SEDIH sangat sebab awak pindah . 'BERAT' hati nie nak bagi awak jauh dari mata saya . Ya Allah . Tak tahu nak cakap apa dahh . Hurm . Jaga makan minum . Buat homework tu . Jangan nak buli junior dekat sana . JANGAN nak menggatal , miang cari lain . ALWAYS contact saya tauuu ! Saya SAYANG Awakkk ! Ingat semua pesan saya tau awakk ! Gonna miss you sayang . Hurm . Tak tau nak cakap apa dahh . SEDIH !!! And saya akan pegang kata-2 awak tuuu . Tiap kali balik , awak akan turun BBS jumpa saya :\ Hurmm . I Love You  ! 






Moments :'(



I Love You !




Take care broo :)



Gonna miss you :'(



Hurmm . Miss youu :(



Don't forget me :'(




 Aminaim - 9311 



*publis*



Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah