//Forever Imperfect

Sunday, December 9 @ 9.12.12 | 0 Comment [s]



Hii . Now aku nak cerita something yang aku tak suka mybe ? Yupp . Memang lah teramat yang aku tak sukaaaaa ! Kesian budak kecil atas tu kan , nangis eh dikk ? Hilang mak ? Dekat mana ? Shopping mall ? Ehh , Merepek :p Tui tui tui . Teng teng teng . Ksewel -,- As usual , aku nak cerita about Naim . Kayy . Nampak daisypath atas tuuuu ? Kayy , semalam kiteorang genap 1 tahun 9 bulan . Butt , hari tu malang sikit . Sebab kiteorg gaduh :( Tak tahu macam mana boleh gaduh . Mybe disebab kan aku takde mood , then dia pujuk aku buat dunnoooo jooo kooo ? Aishhh :\ Malam tu serious , mood aku macam lah harem . Actually aku pon tak tau kenapa . Hahaa :p Tiba-2 dia kata takde mood , penat , ngantuk nak tido . Ohmayyy . Air mata terus jatuhhh . Kenapa kenapa kenapa ????? Tiba-iba jaaaaaa :3 

Its okayy . Aku tabahh . Harungi nya bersama -,-Even malam tu aku menangis sekali pon , kau tak tau kan Naim ? Sebab apa ? Kau tak amek tahu dah pasal aku ? Woooo :'( Nobody cares about me :\ Kay , touching . Adelah beberape text yang aku send dekat Naim . Pukul 3.45 baru aku tidur . Bangun pagi je mate sembab tak cukup tidur . *Itu perkara biasa* :p Then pagi tu budak nie ajak pergi jogging . Jogging kott , aku pergi lahh . Dengan tak bagi tau Naim . Sebab geram . HAHA . Sorry dear , tak bgitau . Then dah dapat 3 round tu , aku baru ingat nak on lagu . Tengok phone je ade text dari dia . Kata morning and blablabla . Aku nekad tak nak reply . Dapat 4 round , aku lepak dengan Mira kejap main buaiyan sambil tunggu Aten and Liya . Lambat snagat . Mira mengelat tak jogging . Aku sorang-2 jolahh :\ 

Aku tanye Mira , then dia adelah kate something nie . Pendapat dia degn Aten lain . Tapi dekat-2 same . HAHA . Pukul 9 teman mira breakfast dekat taman , then balik pukul 9.30 . Hilang mood kiteorg disebab kan seorang makcik ni yang seakan berlagak  . Tapi kiteorg just sabar sajo :) Pukul 10 mybe aku reply text Naim ? Ayat aku tu memang dia tak suka dengar :\ Tapi aku kejam , suka buat dia sakit hati :( Sorry sorry sorry :'( Kiteorg text kejap je . Tiba-2 dia tak reply . Woooiiiii ! Rase nak menjerit je dekat telinga dia tuhhhh ! Aku apa lagi . Sesi off phone KEJAP . Hahahahaha . Tak suka kalau gaduh off phone , nanti nak contact tak dapat . Cehhh , baik kan ? :p Haha . Bila aku on , takde lansung text or missed call dari Naim . Dari ornag lain adelah . Abang aku . Huh --" Aku tau yang Naim merajuk , tapi tak tau pulak sampai mcm nie . Selalu nye takkk . Aku terus off phone sampai petang . Pukul 5 tu baru aku on . Hopefully ade text dari Naim . And Alhamdulilahh ! Yeayyyyyy ! Adelah jugak walaupun satu :3 Then , start lah pertandingan berdebat -,- Ya Allah . Aku tak suke part tuhh . Hmmm . Tapi ape boleh aku buat . Kata nak berbaik kan . 

Then , malam tu kiterang dah berbaik dahhh . Syukur , alhamdulilah . Tapi , disebab kan aku salah type text . Gaduh balik . Mcam bangang lah aku rase time tu . Tibe-2 dia takde mood . Aku tngok send items aku balik , rupe nyeee ....... Hmmm . Memang salah aku :\ TYPOOOO :( Aku call dia banyak kali , tapi dia tak angkat . Reject , reject and terus reject . Sampai kredit aku habis . Kredit mak aku pun same .  HAHA . Sorry mom , gune sikit . Sikit kahh ? HAHA -,-
Aku bagi text dkat dia , adelahh . *secrets* Tak tahu lah apa reaction dia kan . Dunnnooo -,- Then malam tu , dia adalah gelak . Blablablabla . Alhamdulilah . Hari nie ade dah baik dengan dia . Tweng tweng tweng . Happpyyyy :* Hahaha . Kayy . Hope paham . Aku type pon mcam tak paham kot . HAHA :p Enjoyyy :D Have a nice day guysss :) 



*publish*




Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah