//Forever Imperfect
Maafkan diriku....

Sunday, February 16 @ 16.2.14 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hi everyone! Jam menunjukkan pukul 23 : 41. Cewahh hehe. Homework addmath masih lagi di atas meja belajar untuk menunggu tuannya mencapai dan membuat dan finally siap kerja tu. Fuuhhhh gila kau. Aku nak plan nak bangun pukul 4 pagi kang nak buat kerja yang ada ang if sempat dan tak mengantuk aku nak study sikit. Cewahh bajet rajin je. Haha :p Aku nak cerita sikit pasal sekolah aku (sekolah lagi ke? -.-) Haha yupp, sekolah lagi. So far studies aku okay. Alhamdulillha :) Dengan adanya semangat kku di sekolah... Wahhh gituuu. Haha yeahhh, aku bersyukur sebab ada semangat belajar katakoo. Haha.

Okayy, now masuk topic aku nak ceritakan tu. Hmmm actually about Naim. Perasan or tak, blog aku ni penuh dengan cerita Naim Naim Naim..... Hm aku tak muak and tak pernah bosan cerita pasal dia tapi tak tahulah korang yang baca lah ni kan. Hihi. Hm i hope i'm wrong. Maafkan diriku? Why? Hm i did something wrost today with him. Haiiiyaaaaaa menci menci menci nyaaaaaaaaa. Dia marahkan aku sekarang ni. Perhhhh paling tak suka okay. Rasa macam haihhhh entahlah wehh. Salahnya apa? Alaaaaa nak ke aku tulis ni hmm, takpelah no need to you know. Biar jela aku dan dia sahaja yang tahu. Wahh :p

Ohhh esok sekolahhh! Hahahaha yeayyy! Jumpa Naim yeayy! Tapi tak suka bila nampak dia and dia pandang sleck dekat aku. Ishhh tahulah aku ada buat salah. Hmmm tapi bila dia pandang sleck dekat aku, and time tu aku ada buat salah, aku tak berani nak pandang sleck balik dekat dia. Hm pandangan dia tu betul-betul macam nak makan orang kot. Haha sorry brown. TAPI! Bila kitaorang saje-saje pandang mengada then sesaja pandang sleck, aku menang yooo. Sebab dia tak akan dapat lawan balik dengan pandangan aku tu. Tajam katakoo. Haha. Well, aku pun tak tahu apa yang tajam sangat kan. Haha cehhhhh dia jela yang tahu? Katakooo. Hahaha. Naim wa rindu samaluuuuu, mahu tembak lu guna pistol air hahahaha. But todayy........ Kita asyik bertengakar je kan? Hmm punca? Aku kan? Haihhh sorry lah brown :( Titew anak puns uwat awaksz marahz tapix maafppz auuuxxxzzzz. Wekkkk bahasa alien hahahaha, 

Naim sayang busuk gedik mengada nak makan penyepak meh sini kang kena kang bajet macho wek wek tapi bolehlah tapi wekkk hm brown kononnya haha wekk takpe kau tetap naim yang ku kenal, (panjangnya nama)
Maafkan diriku yang telah melakukan kesalahan terhadap dirimu. Ku tahu hari ini ku telah melakkukan kesalahan yang sama dalam satu hari. Ku tahu tidak sepatutnya ku melakukan itu tetapi ku tahu ku bukan sempurna sebab itu ku telah melakukannya. Ku harap kau tidak marah akan diriku lagi. Ku harap kau dapat memaafkan diriku. Edward palsu....... Please forgive me. hihi I just love You :* Muah pipi kanan, muah pipi kiri, muah dahi, muah mu...(bila sudah sah nanti) Insya-Allah, amin :) 


Having a memorable dinner with Naim :* Hihi rindu ahhhhh hahahaha. 
(camera depan. Qualiti yang.....)



Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah