//Forever Imperfect
Akan ku kenang :)

Sunday, January 5 @ 5.1.14 | 0 Comment [s]



Assalamualaikum and Hi everybody! Sambil menunggu Naim buat homework aku tak tahu nak buat apa aku tulis lah entry baru. Ni pun dah mengantuk dah ni. Hmm Kejap lagi tetiba air liur basi meleleh dekat keybord ni (euwwwwww) hahaha okayy joke joke. Tulis entry ni sebab nak hilangkan ngantuk ni ha. Naim memang suka buat homework last minute. Agaknya nak kena marah dengan aku baru buat agaknya. Cehhhh hahaha katakoo. Okayy meh aku cerita mehh.

Blog aku sudah kembali normal and awesome katakoo. Bagi aku lahh tapi tak tahu lah kalau bagi korang. Pendapat masing-masing bukan? :) Blog ni di-edit-kan oleh Amira Shahira Binti Sharom!! Even dia bawah aku, kerja dia meng-edit blog ni memang thumbs up ah wekk. Kalah aku ni. Haha yang tak tahu menahu sangat pasal blogging ni. Before ni pun aku ada minatk tolong dia juga tapi aku ada tukar something jadi kuncar kancir jadinya. So aku try buat sendiri semua lepas tu. Unfortunately.... Aku tak berapa pandai nak edit so aku mintak tolong dia. Dia kata okay then dia edit kan lah blog aku ni. Sehari je lepas tu blog aku dah...... pehhhhh (wowww) haha molek ahh di pandang tak macam aku edit dulu haha.

Then dia ada tanya apa lagi nak letak semua lahh. Dia ada ajar aku macam mana nak tukar gambar dekat video tu semua, lagi, about, photo and many more. Dia banyak bagi aku link blog blog lain about blogskin and cara-cara untuk edit blogskin semua. Memang bagus ah Mira ni en. Hihi. Then tadi, aku online facebook, dia inbox aku. Dia cakap dia bosan semalam then dia buat header gambar aku dengan Naim katako. Hahahahaa lawa gila katako. Hahahaha cehhh :p Nak tengok? Boleh :) Click sini. http://i.imgur.com/1YvrLfY.png Hehehe. Dia tanya nak guna ke idokk? So my answer is, NAKKK!!! Hahahaha. Aku tak reti kot en nak buat :p Hahaha dia boleh doo. Hm jealous tu. Haha taklahh mira. Joke :)

Hm mengantuk aku macam dah hilang je do haha. Naim ni lambat lahh. Haihhh haha. To Mira, thanks gila tolong akak. Hihi appreciate sangat :) About header tu, awwwww! Thanks sangat!! Hihi. To Naim, please buat kerja cepat. Hahahahahaha. 'iloveyou' Hihihi.


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah