//Forever Imperfect
First day sekolah yang macam harem...

Thursday, January 2 @ 2.1.14 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hi everbody! Hm hm hmm dah lama kan aku tak tulis entry baru. Hihi. Hm selalunya aku on blog ni pun just akan edit blog. Tu jee sebab tak tahu nak tulis apa nak tulis pasal apa. Kahkah. Kali ni aku nak tulis about first day of school! Huuuu. Dak dak lepasan SPM mesti akan cakap "Lahh, sekolah lagi ke?" Haha kan? Its normal. Memang tiap-tiap tahun akan keluar ayat tu daripada mulut korang. Takpun tukar ayat sikit. Hm mybe? Am I right? Hihi.

First day of school..... Hm so so disappointed! Hmm disappointed pasal Naim yang buat hal time first day sekolah. Tak tahu kenapa dia suka kot buat hal dengan aku(kot). Hm tak perlu rasanya untuk aku ceritakan apa kesalahan dia dekat aku. Okayyy tutup cerita pasal mamat bangla tu. Bila ingat balik, buat aku rasa sakit hati je buat apa. Lain lah benda yang boleh buat aku happy kan. Hihi. Okay, meh sambung cerita balik. Sebab tadi siaran tergendala sebab on call dengan Naim. Kahkahkah. Alhamdulillah, kami dah okay semula :) Happyy hihihihi.

As me boss number dua dekat sekolah BBS tu (Bak kata Cikgu Azizah), nak masuk upper form tu mesti ada pengenalannyakan. Orientasi........ Fuhhhhh, kematu jubo korang tahu duduk atas kerusi tu. Hahaha. Mengantuk memang iya lahkan. Lagi-lagi time tengah hari and selepas pukul 1. Alahai, mata semua omey-omey je. Macam Kak Ton. Haha. Balik pukul 2.40 pm, pehhh. Panas je kerusi tu. Haha. Okay, stop it! Cikgu explain-kan dekat kami semua about pakej-pakej untuk memasuki Form 4. 'Jangan ikut kawan, ikut minat'. Ulang dan ulang. Tu jela dengar. Tapi memang betullah apa yang dikatakan tu. Buat apa nak ikut kawankan? Sedangkan kita ada minat dan bakat yang terpendam yang orang tak tahu. Wahhhh statement tak leh bla. Haha. But cikgu kata, kalau dah result yang macam (...........) tu, beranganlah kalau nak ke pakej Science Stream. Aku and GBS, memang minat dengan apa yang kitaorang minat. Hm means minat kitaorang tu lebih kurang sama kateko. Haha so kitaorang make a choice to sceiece stream or account. Tapi cikgu kata GBS masuk sciece stream as we got colouring result. Alhamdulillah. :)

Tapi esok lah dapat tahu kelas apa. Esok insyaAllah aku akan update lagi ye :) Hihi. Hope 'GBS' Takkan terpisahh! Huuuu! Hoho. To Naim godik, I Love You Poever! Hahahaha. Teringat tadi...... You makes me laugh! Thank you.


 Nilah GBS-ku. Hihi.




Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah