//Forever Imperfect
The next day.

Friday, January 3 @ 3.1.14 | 0 Comment [s]



Assalamualaikum and hi everybody! Hari ni second day sekolahh..... Hm not bad lahhh. Naim tegur aku. Hahaha. Happy lak en.. Hihi. Orientasi form 4 pun dah habis dahh. Pukul 10 macam cikgu Ashaliza as penyelaras form 4 bagitahu kedudukan kitaorang mengikut kelas. GBS memang tak terpisah tapi... Aliya dengan account dia tu... Dia tukar untuk masuk ke kelas Adil untuk amin elektif account. Sebab dia dah cakap dengan mak dia. Mak dia ada apply-kan Teknik Sepang untuk dia. Dekat situ dia amik account. Then tadi dia dah nak tukar dah amik science.. but dia fikir kalau dapat teknik dekat sepang tu macam mana? Takkan nak tukar balik amik account kan? Hm kalau dia amik science, dia kene amik teknik yang ada science lah. Like TTJ, exschool Naim tu. Act aku pun mohon sana sebab minat pulak nak jadi engeenier. Hihihi.

Kau tahu nyahh. Dari dewan tu aku berlari semata-mata nak dapan kan tempat. Hahaha. Memang lawak gila lah time tu. Nasib tak ada orang. So 'pegi lantak maaa'. Haha. Lawan dengan budak korea duhhh. Ada dua orang dak korea yang dah dekat depan gila. Maleh lah aku nak kejar. Yang aku ni berlari dengan Intan. Dah penat berlari, aku cakap dekat Intan 'Weh Intan, dah lah stop, aku penat ni. kasut dahlah berat. haha' Then dia cakap 'Okay okay. kita stop lari. haha' Dekat belakang aku ada Mira dengan siapa tah. Tapi start naik tangga je, aku terus laju. Malangkah dua anak tangga ahh. Haha nak cepat punya pasal kan. Kau bayangkan, tingkat 2 kelas aku duhhh. Dengan berlari + naik tangga tah berapa banyak tah. haihhh.

*BISING* Tetiba cikgu Saaidah masuk kelas. Then lantik ketua and penolong. Taqi jadi ketua and Ain jadi penolong. Memang ada plan nak kene kan diaorang ni actually and you know what? Mission uncomplished! Then kau tahu.... Cikgu memulakan tazkirahnya pasal 'chemis'. Hmm aku dengar pun macam cuak je macam cuak je. Aduhhh. Betul ke pilihan aku ni? Hmm. Hopefully aku betul. Aminnn :') Then pukul 12 pun kitaorang bla nak balik. Time jalan balik tu ada lah lelawak fool yang bebudak ni buat. Nak tambah kan keceriaan katekoo. Hahaha lols. Tapi yang tak best + tak syok + Tak seronok beronok-ronok sebab tak jumpa Naim time balik tu. Haihhh. Tapi takpelahh. Tunggu jela nanti dapat jumpa. Hihi Naim dan naim yolaa. Hahaa :p Bye! See you!

*Next week dah busy dengan homework :)*


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah