//Forever Imperfect
Pandai Sungguh Kau Budak !

Saturday, November 5 @ 5.11.11 | 0 Comment [s]

Wahh ! sape pulak yang mengajar kau koyak kan buku and sepah-2 kan buku dekat lantai ? sape ? mak ayah kau ker ? pergh ! bagoz lar tuu ! terbaekk lar weyh ! dah upgrade eah care mak ayah kau mengajar ? ouh . . baru aku tao . . 
 tapi , jangan kau ajar kawan-2 kau pulak wt cam tu oke ! or tuu mmg hobi kau ? kesian aku tgok hobi kau cm tuh ! ape kejadah yer kan ? ta payah buku aku ko koyak and sepah kan , baek kau pegi dekat kedai buku . koyak kan and sepah kan lar segale buku yg ade at situ ! kan bagoz .
tapi , ganti rugi kau bayar lar sendirik . aq just bagi cadangan jek . kau yang buat !
kalau ko ade ta puaz atie ngn aq ker , cm ko ta leyh setel kan ngn care baek ? bangang lar kau ! tapi kan , walau da lame kau buat keje bangang nie ,
(baru seminggu)
aq still bengang giler babi sial ngn kau !
cam bodoh jo ko kan ! tadek Otak ker ko na peke ?
ape kesetan yer kau nie ?!!
haish . bodoh bangang sial larh ! puiii ! 
tapi tape , aq saba jo bodoh ! walau ade note penting giler babi lam buku tuu koyak , tape-2 .
sabe jola an ! na wt cm ne , bende da jadik . tapi still bengang lar siall !


to budak bangang yg wt keje nie --> tengs kau dah koyak and sepah-2 kan buku aku . tapi kan , sebelom kau buat keje bangang nie , kau tadek otak ker na peke ? bangang ! 






bengang nie siall ! 




kalau aku dapat kau , aku bagi jo kau cm at atas nie ! lebih terok pon tape !


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Ir. Amina Rasif, InsyaAllah
Sixteen. Abrarian. SPM for 2015. Family is more important to me. Do leave your footprints. Welcome here c:

Diary About Photo Links


Loves

Archieve



The Credits

© AMINA 2014 - Template made by Farisyaa. The basecode made by Nurynn. Big thanks to Wana, Hnie and Mira for all the tutorial, goodies and helps. Fully edited by Aminah